Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

Προτάσεις διασκέδασης για τις επόμενες μέρες

Για όσους βρεθούν στην Αθήνα αυτές τις μέρες έχω να προτείνω κάποιες μουσικές και θεατρικές παραστάσεις. Ας ξεκινήσουμε με τα μουσικά των ημερών: Ο 'Αραβας μουσικός και βιρτουόζος στο ούτι και το βιολί  Simon Shaheen συνδυάζει τον παραδοσιακό ήχο, την jazz και την κλασική δυτική μουσική. Θα τον βρείτε στο Βοτανικό, στην Αυλαία τη Δευτέρα 27/12. Πάρτε μια γεύση
Αν πάλι υπάρχει διάθεση για κάτι πιο ξεσηκωτικό, πολύ θα το ήθελα αλλά δεν έκλεισα έγκαιρα εισιτήριο, στο Μέγαρο Μουσικής στις 27 και 28/12 οι London Community Gospel Choir θα κινηθούν φαντάζομαι στο πνεύμα των ημερών με θρησκευτικούς ύμνους και κλασικά γκόσπελ. Για να τους ακούσουμε και αυτούς...
Στις 28 και 29/12 Σε ρυθμούς jazz  και cabaret η Quinn Lemley and her boys στο Half Note Jazz Club.
Τα θεατρικά τώρα. 
Η Γυναίκα της Πάτρας για δεύτερη χρονιά, ένας μονόλογος της Ελ. Κοκκίδου ως πόρνης Πανωραίας. Έχω την αίσθηση ότι θα αξίζει τον κόπο. Μια άλλη παράσταση που συνεχίζεται για πολλά χρόνια το Γάλα, την έχω δει, βαριά, δύσκολη και στενόχωρη, αλλά σε αποζημιώνει παρά το ψυχοπλάκωμα. Η Γυνή να φοβήται τον άνδρα, μεταφορά της γνωστής ελληνικής ταινίας στο θέατρο με το Γιάννη Μπέζο και τη Ναταλία Τσαλίκη. Εγώ δηλώνω θαυμάστρια του Γ. Μπέζου και θα έβλεπα την παράσταση ευχαρίστως. Μια παράσταση για την οποία έχω ακούσει πολύ καλά λόγια είναι η Ευτυχία Παπαγιανοπούλου με τη Νένα Μεντή, βασισμένη στο βιβλίο της Ρέας Μανέλη "Η γιαγιά μου η Ευτυχία".
Μια παράσταση που προτείνω και για συναισθηματικούς λόγους είναι το Rejected που αναφέρεται - που αλλού-στις σχέσεις των δύο φύλων με αρκετό χιούμορ και πρωτοτυπία. Εγώ θα τη δω σίγουρα γιατί ένας από τους ηθοποιούς είναι ο Χάρης Φλέουρας, φίλος και παλιός μαθητής και παλιός συμπρωταγωνιστής σε ερασιτεχνική δουλειά στα νιάτα μου...Την προτείνω ανεπιφύλακτα. 
Μια παράσταση με πολύ καλές κριτικές είναι το Αίμα Κακό με τον Άρη Ρέτσο. Πολύ καλή και η κριτική για την Υπόθεση της οδού Λουρσίν, μια μαύρη κωμωδία του Ευγένιου Λαμπίς. Μου είπαν και για την παράσταση του Εθνικού, Εμιλία Γκαλόττι σε σκηνοθεσία Γ. Χουβαρδά, ένα έργο του 18ου αιώνα με πολύ καλούς ηθοποιούς όπως ο Μ. Χατζησάββας, η Θ. Μπαζάκα, ο Ν. Κουρής, η Στ. Γουλιώτη. 
Και τέλος από 18/12 -27/12 στο Half Note δείτε τους Ballroom Kings από τη Σικελία σε ρυθμούς swing, jazz n blues. Αυτά από εμένα για τη νυχτερινή ζωή της πρωτεύουσας. Και κλείνω με το ομώνυμο τραγούδι. Καλό βράδυ και καλή διασκέδαση!

Δεν υπάρχουν σχόλια: