Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Περί έρωτος και άλλων δαιμονίων


Ανάρτηση βραδινή και λίγο χριστουγεννιάτικη, για αυτά που μέσα δε χωράνε πια....
Δουλεύω μια εργασία για την αγάπη και τον έρωτα με τους μαθητές μου και θα αποδελτιώσω κάποιες σκέψεις τους για σήμερα.
"Το σ' αγαπώ είναι μεγάλη λέξη, βαθύ συναίσθημα, το έζησα με το δικό μου τρόπο. Σε ένα αγαπώ που υπάρχει στην άκρη και σε μια γωνίτσα η στενοχώρια. Θα ήθελα να το ζήσω. Όλα αυτά με τη δική μου αγάπη, με το δικό μου σ' αγαπώ και τη δική μου στενοχώρια" Γ. Κ.
"Για σένα που κατέχεις την ψυχή μου, την καρδιά μου, τα πιο τρελλά όνειρά μου. Για σένα που αγαπώ τόσο έχω μια ευχή. Τα ωραιότερα λόγια μιας αγάπης κρύβονται στο βλέμμα μιας σιωπής" "Έρωτας είναι να πετάς, να κλαις και να πονάς γι' αυτόν που αγαπάς. Δεν υπάρχουν λόγια να εκφράσεις τα συναισθήματά σου μα υπάρχουν πράξεις που δείχνουν στον άνθρωπο που αγαπάς πόσο τον λατρεύεις" Α. Γ.
"Η αγάπη είναι δυνατό συναίσθημα, είναι ωραίο να εκφράζεις τα συναισθήματά σου στους ανθρώπους που αγαπάς. Η αγάπη είναι για μένα πολύ σημαντική γιατί μέσα από αυτή μπορείς να εκφράσεις την ψυχή σου και να του δείξεις πόσο ξεχωριστός είναι για σένα. Την αγάπη μόνο τη μοιράζεσαι" Α. Τ.
"Αγάπη είναι να αγαπάς κάποιον και να θες μόνο το καλό του και μόνο αυτό. Να είσαι μαζί του γιατί θες να είναι ευτυχισμένος, να βάζεις στην άκρη τον εγωισμό σου" Ν. Π. 
Αυτά τα όμορφα λόγια από τις εφηβικές ψυχές που με τόσο ενθουσιασμό κατέγραψαν τις σκέψεις τους. Καληνύχτα....

Δεν υπάρχουν σχόλια: