Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Μικρές λεπτομέρειες!

Ανάρτηση κυριακάτικη με αφορμή ένα ταξίδι αστραπή στην όμορφη -τουλάχιστον ακόμη στα μάτια μου-Θεσσαλονίκη με φίλους και ζεστά βλέμματα και χαμόγελα. Η αλήθεια είναι -και το έχω ξαναγράψει σ' αυτό το ιστολόγιο-ότι αυτή η πόλη, παρά τις υπέροχες γωνιές της, αποπνέει  τα τελευταία χρόνια μια μικρή παρακμή, δεν είναι στα καλύτερά της. Ας ελπίσουμε ότι κάτι θα αλλάξει!
Κι εκεί λοιπόν που διέσχιζα ένα στενό σοκάκι στην ανατολική πλευρά της πόλης και σκεφτόμουνα ότι αυτό που έβλεπα καθόλου δε μου άρεσε, ακούω έναν όμορφο ήχο σαξοφώνου που γινόταν όλο και πιο έντονος όσο κατέβαινα προς την παραλία. Με μεγάλη μου έκπληξη βρέθηκα σε ένα γωνιακό μαγαζάκι, σ' ένα παντοπωλείο, από όπου διαπίστωσα ότι προερχόταν αυτός ο μαγικός ήχος. Κάποιος σ΄αυτό το μικρό και αφρόντιστο χώρο έστελνε θεσπέσιους ήχους. Μου έφτιαξε τη μέρα. Πραγματικά η εικόνα ήταν μαγική και με έκανε να χαμογελάσω  για λίγο και να πω πως κάτι αισιόδοξο κινείται σ΄αυτή την πόλη. 
Να μην ξεχάσω να υπενθυμίσω ότι αυτή την περίοδο στη Θεσσαλονίκη λαμβάνει χώρα και το φεστιβάλ κατά τη διάρκεια του οποίου πολλά γίνονται στην πόλη και σίγουρα αξίζει να παρακολουθήσει κανείς και κάποιες ταινίες. Η ατμόσφαιρα είναι άκρως εορταστική.
http://www.filmfestival.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: