Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Επιστροφή στο σχολείο!


Επιστροφή στις συνήθειές μας, στα σχολεία μας και εντέλει στη ρουτίνα μας! Άνοιξα κι εγώ δειλά τα σχολικά βιβλία μου σήμερα, τα γραπτά των μαθητών μας και άρχισα να προετοιμάζω τον εαυτό μου για την επάνοδο στην εργασία. Πάντα με την ελπίδα ότι η χρονιά θα είναι καλή και πως θα καταφέρω μέσα στις αντίξοες συνθήκες εργασίας να ανταπεξέλθω και να βοηθήσω τους μαθητές μου να γνωρίσουν λίγο περισσότερο την ψυχή τους, τον εαυτό τους και να αγαπήσουν κι αυτοί όπως κι εγώ τη χαρά της γνώσης. Μακάρι να καταφέρνουμε να εμπνέουμε τους μαθητές μας και να τους βοηθάμε να αγαπήσουν τα σχολεία, που δυστυχώς σε πολλές περιπτώσεις είναι τόσο αφιλόξενα για τα παιδιά. Ας υπάρχει η ελπίδα και η διάθεση από την πλευρά των πολυπαθών εκπαιδευτικών και σίγουρα κάτι όμορφο θα βγει. Καλή αρχή να έχουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: