Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2012

Δείγμα ζωής



Τι είναι αυτό που έχει καταστρέψει  τις ζωές μας,
Ρουφάει ακατάπαυστα τις ψυχές μας
Κρίση αξιών λέμε
Και κωφεύουμε
Το χειρότερο την αναπαράγουμε
Σε κάθε έκφανση της ζωής μας

Φοβάμαι να σου ανοίξω την καρδιά μου
Φοβάμαι να σου παραδοθώ
Φοβάμαι να σε εμπιστευτώ
Φοβάμαι να δεχτώ ότι όλα κυλούν ήρεμα

Τα ανατρέπω
Συνειδητά ή μάλλον ασυνείδητα
Τα διαλύω,
Τα γκρεμίζω
Εύκολο που είναι…

Και μετά σου ρίχνω ευθύνες
Είμαι σίγουρος ότι κι εσύ
Είσαι από τις πολλές ανθρώπινες ψυχές
Που έχασαν το μυαλό τους
Τη λογική τους

Εσύ φταις
Όχι εγώ
Λες και ξαναλές
Τι εύκολο που είναι

Ναι έτσι θα λέω σε όλους
Λες και ξαναλές

Εσύ άμοιρος ευθυνών
Ή απλά άμοιρος;

Σκέφτομαι και ξανασκέφτομαι
Και απάντηση
Δεν βρίσκω

Να διαλέγεις πάντα τον εύκολο δρόμο
Σου είπανε
Και αυτό κάνεις
Πάντα φταίνε οι άλλοι
Εσύ ποτέ
Εύκολο!
Ευφυές
Μπράβο…

Καλά το σκέφτηκες
Καλά το εφαρμόζεις
Άμοιρος ευθυνών
Ζούμε σε ένα κόσμο τρελλών
Είναι εύκολο
Μόνο οι άλλοι
Εσύ ποτέ δε φταις
Εσύ λες και ξαναλές
Έχεις δίκιο

Δείχνεις το δρόμο που θέλεις να διαλέξεις
Πόσο δίκιο έχεις
Αυτό το δείγμα ζωής σου δώσανε
Αυτό ξέρεις
Αυτό αναπαράγεις

Είναι και οι εποχές δύσκολες θα μου πεις
Πού καιρός για σκέψη
Για προβληματισμό
Πού καιρός για να ακούσω
Οι άλλοι είναι τρελλοί
Κι εγώ λες
Θα το παίξω τρελλός
Και θα πορευτώ

Χωρίς πολλές κουβέντες
Χωρίς πολλές ανατροπές
Πού καιρός για αλλαγές
Καλά είμαι
Εγώ είμαι σίγουρα καλά

Οι άλλοι όχι
Οι άλλοι φταίνε
Πάντα οι άλλοι
Ωραία που ζω
Ωραία θα ζω
Διαφέρω από τους άλλους

Αλλαγές
Θέλεις πολλά
Ζητάς πολλά
Δεν αρκείσαι στα λίγα, λες
Θα χάσεις…

Πάλι έκανα το σωστό
Θα κοιμηθώ ήρεμος
Και ασφαλής
Τον ύπνου του δικαίου
Όμορφα ζω…
Διαφορετικά!

Και θα κλείσω με ένα άρθρο του Ν. Ξυδάκη που έχω την αίσθηση ότι συμβαδίζει με τις παραπάνω σκέψεις
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_04/11/2012_500470

Δεν υπάρχουν σχόλια: