Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012


Ξέρεις κάτι;
Η Ελλάδα πεθαίνει.
Πεθαίνουμε σα λαός.
Κάναμε τον κύκλο μας.
Δεν ξέρω πόσες χιλιάδες χρόνια,
ανάμεσα σε σπασμένες πέτρες και αγάλματα…
και πεθαίνουμε!
Αλλά αν είναι να πεθάνει η Ελλάδα,
να πεθάνει γρήγορα.
Γιατί η αγωνία κρατάει πολύ
και κάνει πολύ θόρυβο.
Μωρή φύση,
μόνη σου είσαι,
μόνος μου είμαι και γω...
πάρ' ένα μπισκότο

Προφητικά λόγια από το στόμα του Θανάση Βέγγου στην ταινία "Το βλέμμα του Οδυσσέα" του Θεόδωρου Αγγελόπουλου. Θυμάμαι είχα δακρύσει όταν είδα την ταινία στη συγκεκριμένη σκηνή, δυστυχώς, τώρα θέλω να θρηνήσω.
(ευχαριστώ για την οπτικοακουστική συνεισφορά)
Δεν έχω λόγια, συνεχίζω με μουσική που άκουσα απόψε σε ένα μουσικό αφιέρωμα για τον Leonard Cohen που κάπως με ταξίδεψε και μου γαλήνεψε την ψυχή.

2 σχόλια:

katabran είπε...

καλημέρα!
καταρχήν θα θελα να σου πω ν' ακούσεις την καινούρια δουλειά του Κοέν:
https://www.youtube.com/watch?v=rr42uMJ9_fs&feature=related
και μετά, εσκέφτηκα αυτή τη μικρή συνεισφορά στην οπτικοακουστική πλευρά του ποστ:
https://www.youtube.com/watch?v=pjlJh0zA2pE

Δήμητρα Φυτιλή είπε...

Ευχαριστώ, θέλω να την ακούσω με επιμέλεια, έχω ακούσει από εδώ κι από εκεί σκόρπια κάποια κομμάτια, χθες μάλιστα άκουσα κάποια σε μια βραδιά αφιέρωμα στον Cohen στο νάμα, ευχαριστώ, ευχαριστώ ή καλύτερα φχαριστώ!