Τετάρτη 28 Ιουλίου 2010

Πόλη χωρίς αυτοκίνητα!

Είπα κι εγώ σήμερα να βγω στους δρόμους της πόλης μου της Λάρισας για απαραίτητες διεκπεραιωτικές εργασίες και αισθάνθηκα ότι περπατούσα σε μια άλλη πόλη. Δεν υπήρχε ίχνος φασαρίας ή έντασης και αυτό όχι γιατί δεν υπήρχαν άνθρωποι γύρω μου, αλλά γιατί δεν κυκλοφορούσαν πολλά αυτοκίνητα στο κέντρο της πόλης. Οι μόνοι που τόλμησαν να ξοδέψουν τη βενζίνη τους ήταν αυτοί που προφανώς δεν επείγονται να τη διαφυλάξουν για κάποια απαραίτητη διαδρομή ή εκείνοι που από την άλλη πιθανότατα ήταν υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσουν το αυτοκίνητό τους. 
Ουδέν κακόν αμιγές καλού....επιβεβαιώνεται η ρήση για άλλη μια φορά και στην παρούσα κατάσταση. Οφείλω να ομολογήσω την αγωνία που θα είχα αν αυτή η απεργία γινόταν σε μια περίοδο που θα έπρεπε να πηγαινοέρχομαι στην εργασία μου και φαντάζομαι ότι πολλοί θα είναι εκείνοι που αισθάνονται έτσι. Δε θα μπω σε περαιτέρω ανάλυση του θέματος. Εγώ πάντως σήμερα απόλαυσα μια όμορφη βόλτα χωρίς άγχος, χωρίς κορναρίσματα και σίγουρα ένιωσα πιο πολιτισμένη. Μήπως, Λαρισαίοι, να το σκεφτούμε πιο σοβαρά το ποδήλατο στην πόλη μας που τόσο προσφέρεται και υπέροχες ποδηλατοβόλτες;

Δεν υπάρχουν σχόλια: