Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Η Άνοιξη!



Η ζωή που πεισματικά ξεπροβάλλει μέσα από το χιόνι
Η Άνοιξη που έρχεται να δώσει χρώμα στη ζωή μας,

Η τόλμη που ζευγαρώνει τα όνειρά μας.

ΔΥΝΑΜΑΙ να είμαι μαζί σου
ΔΟΚΙΜΑΖΩ να ξαναγίνομαι χάρη σε σένα
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ πως υπάρχω πιότερο για σένα
ΟΡΘΩΝΟΜΑΙ προς την ψυχή μου με οδηγό το φως
ΘΕΡΙΕΥΩ γοργά και αθόρυβα
ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΟΜΑΙ τη θέλησή σου
ΑΦΗΝΟΜΑΙ στην κίνηση της ανόδου

δρόμος μου ο ουρανός της ζωής
η αιωρούμενη ευτυχία της μοιρασιάς
η ατέρμονη πάλη της συνύπαρξης
η περιφρόνηση του λίγου
η αποδοχή του φόβου μου
η θέασή μου μέσα από τους άλλους
η ανέλπιστη δύναμη του χιονιού
η απόλυτη κατανόηση της ανάγκης μου
η συνέχεια και πάλι και λίγο ακόμη και πιο πολύ

Τώρα σε λίγο για σένα με σένα
σε ακούω σε κρατώ σε αγγίζω σε τραβάω στο γαλάζιο του ουρανού
σε οραματίζομαι στο ταξίδι μου

Γρήγορα με θάρρος με σένα εδώ
σταλάζω το φως και μένει κι άλλο πιο πολύ
πιο όμορφο αυθόρμητο ζείδωρο
που περιφρονεί τις λέξεις και αφήνεται αφελώς μoνάχα στην αίσθηση της αλήθειας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: